زنگ مبارزه با استکبار و بیانیه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در منطقه۸

مدیران ارشد شهری همراه با دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه نمونه دولتی "الهام" به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و انزجار از استکبار جهانی صادر کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ با حضور داود گودرزی مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه امور مناطق و خدمات شهری و رئیس دبیرخانه پروژه‌های کلان شهرداری و فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸، بیانیه حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرائت و زنگ مبارزه با استکبار جهانی نواخته شد.

گودرزی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و ۳۰۰ هزار شهید دفاع مقدس به ویژه شهدای دانش آموز گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های مادی و معنوی این مرز و بوم هستند و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تاکید ایشان بر راه‌حل‌های علمی و رفع مسائل با حضور نخبگان، دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند در مسیر علم‌آموزی، کشور را با راه‌حل‌های علمی اداره کنند.

مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه امور مناطق و خدمات شهری و رئیس دبیرخانه پروژه‌های کلان شهرداری در ادامه با اشاره به آیه شریفه " یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ" افزود: در فضای رسانه‌ای باید واقع بین بود و حرف‌ها را باید شنید تا با جستجو، تجزیه و تحلیل و انتخاب‌ صحیح در مسیر درست باشیم.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ بعد از نواختن زنگ استکبار و گرامیداشتن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با بیان اینکه امروز فلسطین و غزه به خط مقدم مبارزه علیه استکبار تبدیل‌شده است، تاکید کرد: تبیین اهداف وقایع ۱۳ آبان ۱۳۵۷ برای نوجوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی، یادآور تاریخ مبارزه حق علیه باطل است و اکنون نیز عملیات «طوفان الاقصی» یک رویداد و اتفاق بزرگ در جهان است که نشان از استمرار مبارزه علیه ظلم و استکبار جهانی دارد.

 گفتنی است؛ در پایان این مراسم دختران دبیرستان الهام بیانیه خود را در حمایت از مردم مظلوم غزه قرائت و انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام داشتند.

انتهای پیام/

.

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 44742

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =