ضرورت اصلاح طرح تفصیلی و تغییر برخی کاربری ها در محله هرندی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بر اصلاح طرح تفصیلی و تغییر برخی کاربری ها در محله دروازه غار و هرندی تاکید کرد.

به گزارش شهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، درباره وضعیت محله هرندی و اقداماتی که برای از بین رفتن آسیب اعتیاد در این محله لازم است، گفت: یکسری از خانه‌ها و اماکن در این محله وجود دارد که به خانه‌های پلاک قرمز معروف شده و تا کنون بیش از ده‌ها باب از آنها پلمب شده است که متاسفانه برخی از آنها فک پلمب شده‌اند.

او با بیان اینکه برای حل این مساله نیازمند اجرای طرح تفصیلی، اصلاح آن در برخی موارد و تغییر بعضی کاربری‌ها در منطقه هستیم، ادامه داد: متاسفانه در این محلات خانه‌های مخروبه، نیمه‌کاره و ... وجود دارد که باید تکلیف آنها مشخص شد. در کاربری یکسری از ساختمان‌ها نیز باید تغییرات لازم انجام شده یا به بازار الصاق شوند یا اینکه کاربری مناسب و متناسب با محیط برایشان در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه این موضوع یکی از مطالبات جدی است که در مورد محله هرندی از شهرداری و دیگر دستگاه‌های مربوطه داریم، گفت: نباید در این محل خانه‌های مخروبه و خالی از سکنه وجود داشته باشد، یکسری از منازل مسکونی وجود دارد که باید شکل آنها تغییر کرده و ساختمان‌های مسکونی جدید به جای آنها ساخته شود تا پتانسیل و ظرفیت مصرف موادمخدر در آنها از بین برود.

۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 4501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =