نوسازی ۶۶۰ دستگاه مخزن مکانیزه در منطقه ۱۵

۶۶۰ دستگاه مخزن مکانیزه پسماند تر در سطح معابر و کوچه های محلات ۱۹ گانه منطقه ۱۵ به منظور بهبود نگهداشت شهر طی ۷ ماه نخست سال نوسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: طرح نوسازی مخازن جمع‌آوری مکانیزه زباله با هدف تحول در نگهداشت شهر و  به منظورارتقای سطح کیفیت خدمات در بخش رفت و روب، جمع آوری و حمل مکانیزه پسماند انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح تاکنون ۶۶۰ دستگاه مخزن در بین نواحی هفتگانه توزیع و با مخازن فرسوده در سطح معابر و کوچه‌ها جایگزین شد افزود: بیشترین مخزن تحویلی  به ترتیب متعلق به نواحی سه، چهار و یک با ۱۳۵، ۱۲۵ و ۱۲۰ عدد مخزن است.

هادی صدیقی به حجم بالای تولید زباله و ضایعات در برخی از محله‌های سطح منطقه اشاره کرد و ادامه داد: روند نوسازی مخازن با توجه به درخواست و مطالبات شهروندان به دلیل کمبود و مستهلک بودن مخازن و براساس پایش‌های میدانی و پیام‌های دریافتی از شهروندان در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: به منظور حفظ پاکیزگی شهر و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع و منظره ناخوشایند، فعالیت گندزدایی و شستشوی مخازن مکانیزه به صورت روزانه در معابر اصلی و فرعی براساس یک برنامه زمان بندی شده در حال انجام است.

انتهای پیام/


 

انتهای پیام/

۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 45346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =