شهردار تهران جبران خدمت کارکنان شهرداری را با حساسیت ویژه‌ پیگیری می‌کند

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران درخصوص ترمیم حقوق گفت: شهردار تهران جبران خدمت کارکنان شهرداری را با حساسیت ویژه‌ پیگیری می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری عصر چهارشنبه در حاشیه اختتامیه دومین «رویداد مردمی تهران ۱۴۰۴» با عنوان تهران شهر خانواده در جمع خبرنگاران در خصوص موضوع ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران گفت: شهردار تهران نسبت به جبران خدمت همکاران و بهبود سطح معیشت پرسنل شهرداری حساسیت ویژه‌ای دارد.

به گفته وی، موضوع ترمیم حقوق کارکنان با چالش‌هایی همراه بود بر همین اساس شهردار تهران در نامه‌ای به رییس جمهور پیشنهاداتی را در این حوزه مطرح کردند.

وی ادامه داد: این پیشنهادات با هدف طرح در شورای حقوق و دستمزد کشور به رییس جمهور ارائه شده که تصویب آن می‌تواند تحول خوبی در حوزه حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری‌ها بویژه شهرداری تهران به همراه داشته باشد.

باقری تاکید کرد: شهردار تهران با رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی صحبت‌های شفاهی را نیز داشته و ما نیز پیگیر هستیم که با طرح پیشنهادات در شورای حقوق و دستمزد از آن‌ها دفاع کنیم.

وی درخصوص تغییر برخی از مدیران شهرداری گفت: هر چند وقت یکبار چنین اخباری منتشر می‌شود. در حالیکه مدیریت شهری بنای خود را بر استمرار خدمت‌رسانی و حضور پایدار مدیران خود گذاشته است.

معاون شهردار تهران افزود: مدیریت شهری نشان داده که اگر برنامه‌ای برای تغییر داشته باشد با منطقی مستحکم آن را دنبال می‌کند. بنابراین هرگونه اخباری مبنی بر تغییرات در بدنه شهرداری تهران در برهه کنونی قویاً تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/

۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
کد خبر: 45654

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =