آغاز عملیات ایمن‌سازی ضلع شمالی آزادراه تهران-کرج

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ از اتمام عملیات ایمن‌سازی فاز نخست بزرگراه شهید فهمیده تا پایان سال خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سید فرهاد خدابخشی در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه بحث ایمن سازی معابر بزرگراهی در دوره جدید مدیریت شهری در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت، برنامه های مدونی جهت ایمن سازی و عبور ایمن شهروندان از سطح معابر شهری سطح منطقه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: یکی از نقط پرخطر و پرحادثه ناحیه تداخلی و مرز مشترک منطقه ۲۲ با اداره راه و شهرسازی در آزادراه تهران کرج بود  و با همکاری سه جانبه اداره راه و شهرسازی، معاونت حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ بحث ایمن سازی جداره شمالی این بزرگراه در دستور کار قرار گرفت .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: در فاز نخست بحث لاین گذاری و نصب نیوجرسی های مفصلی در قطعه شمالی بزررگراه شهید فهمیده در دستور کار حوزه اداره و شهرسازی راه قرار گرفت و تصمیم گیری ها  بر این شد تا شهرداری نسبت به ایمن سازی مبادی منتهی به بزرگراه آزادگان، شهید خرازی و همدان نیز اقدام نماید تا بتوانیم با همکاری یکدیگر شرایط ایمنی را جهت عبور ایمن شهروندان در محدوده مورد نظر فراهم نماییم.

خدابخشی یادآور شد: با توجه به اینکه بزرگراه شهید فهمیده ارتباط دهنده دو استان تهران و البرز به یکدیگر است از این جهت بحث تردد ایمن شهروندان و عبور میلیونی از این مقطع به صورت روزانه بسیار حائز اهمیت است. امیدواریم بتوانیم تا پایان سال فاز نخست ایمن سازی ضلع شمالی بزرگراه شهید فهمیده که نصب ۲ کیلومتر نیوجرسی در قسمت شمالی آن است را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 45774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =