ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی جنوب پایتخت

شهردار منطقه ۲۰ از اضافه‌شدن ۱۷ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی گفت: با اضافه شدن ۱۷ دستگاه اتوبوس جدید در حال حاضر ۱۲۴ دستگاه اتوبوس در حمل و نقل عمومی این منطقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

شنگی با اشاره به ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی علاوه بر فعالیت های فرهنگی نیازمند توسعه زیرساخت های مدهای حمل و نقلی است، افزود: اتوبوس های جدید در خط ۳۴۶ (مسیر صفائیه – مترو شهرری)، خط ۳۳۲ (شهرک مفتح – مترو جوانمردقصاب) و خط ۴۰۵ (دولتخواه - میدان بهمن) از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۲ در خدمت شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۷ خط بی آر تی فعال در منطقه وجود دارد ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۵ دستگاه اتوبوس تک کابین در خطوط بی آر تی شبانه فعال هستند و شهروندان می توانند در طول شب نیز برای تردد در شهر از اتوبوس های تندرو استفاده کنند.

شهردار منطقه تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات در راستای کاهش آلودگی هوا و حل مشکل ترافیک، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است و تلاشمان این است تا با اضافه کردن اتوبوس های جدید، شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی ترغیب کنیم.

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 45832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =