احیای برج نوری پایانه معین در منطقه ۱۱ انجام شد

شهردار منطقه ۱۱ گفت: برج نوری پایانه معین که مدتی خاموش مانده بود، با هدف افزایش امنیت و آرامش، احیا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی، شهردار منطقه از احیای برج نوری پایانه معین خبر داد و گفت: این پایانه، محل مسافرگیری یکی از بزرگ‌ترین و حساس‌ترین خطوط اتوبوسرانی تندروی شهر تهران است و از آنجا که شهرداری، خود را در قبال حفظ آرامش و امنیت شهروندان مسؤول می‌داند، احیای برج نوری این پایانه را در دستور کار خود قرار داد.

حسن هدایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه نیز دراین‌باره توضیح داد: به علت نوسانات و اتصالات در کابل‌های برق این برج نوری، مدتی چراغ‌هایش روشن نمی‌شد و به همین دلیل معضل بزرگی برای شهروندانی که تصمیم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی داشتند، ایجاد شده بود.

وی افزود: با بررسی دقیق و تهیه تجهیزات اساسی برای احیای دوباره این برج نوری و با همکاری واحد تأسیسات منطقه و عوامل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، این پروژه در مدت زمان کوتاهی انجام شد.

هدایی سپس با اشاره به فاز دوم بازپیرایی پایانه معین بیان کرد: هم‌اکنون فاز دوم این پروژه نیز در حال انجام است که طی آن، به‌زودی راه‌اندازی ساختمان اداری تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه آغاز می‌شود تا بتوانیم از طریق آنها بهترین خدمت‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل عمومی را برای شهروندان ایجاد کنیم.

پایانه معین در خیابان ولیعصر (عج) و در منطقه ۱۱ واقع شده و خطوط مسافربری متعددی از میدان راه‌آهن تا تجریش را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر: 45975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =