گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت در منطقه ۱۹ با اجرای کمپین «اعضای یک پیکریم»

ویژه‌برنامه هفته افراد دارای معلولیت با اجرا و مشارکت در کمپین «اعضای یک پیکریم» و تدارک برنامه‌های شاد و مهیج در منطقه ۱۹ ویژه این اقشار برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به نامگذاری شعار امسال تحت عنوان «اعضای یک پیکریم» بیان کرد: کمپینی در راستای  ارتقا آگاهی عموم شهروندان نسبت به حقوق افراد دارای معلولیت و مدیران شهری به مسائل و جایگاه این اقشار اجرا می شود.  

وی ادامه داد: بر همین اساس، ارسال پیام های کمپین از طریق پیامک، اکران در معابر پرتردد، فضای مجازی و پرتال منطقه در دستور کار اداره سلامت قرار دارد.
اخگر پور افزود: به منظور افزایش نشاط اجتماعی افراد دارای معلولیت و خانواده های آنها، اعضای کانون به سینما اعزام می شوند. ضمن اینکه بازی و مسابقات ویژه این افراد نیز همراه با اهدای جوایز برگزار می شود.  

معاون شهردار منطقه از اجرای برنامه ای متفاوت برای افراد دارای معلولیت به منظور شرکت در کارگاه های آموزشی «مهارتهای همسرگزینی آگاهانه» و «مهارتهای پایداری و کامیابی در ازدواج» ویژه دوگروه افراد مجرد و متاهل خبر داد.

به گفته این مسئول نشست صمیمی دبیر و اعضای کانون نخبه با مدیران شهری، معرفی فعالیت های اعضای کانون، بازدید از مدارس استثنایی منطقه، ارائه خدمات سلامت شامل ویزیت تخصصی رایگان در درمانگاه شهرداری منطقه، توزیع بلیط‌های استفاده رایگان از شهربازی شادی تماشا در بوستان ۲۲ بهمن، ملاقات از بیماران دارای معلولیت،ارائه خدمات رایگان مشاوره وغربالگری از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت این هفته است.

انتهای پیام/

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 46148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =