همکاران توان‌یاب شهرداری تهران نماد خودباوری و تعهد هستند

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهر تهران با تأکید براینکه همکاران توان‌یاب شهرداری تهران نماد خودباوری و تعهد هستند، گفت: همکاران توان‌یاب نشانه‌های افتخار در مدیریت شهری هستند که از حضور آن‌ها احساس سربلندی می‌کنیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری در نشست صمیمانه با همکاران توان‌یاب شهرداری تهران گفت: اعتقاد قلبی دارم که همکاران توان‌یاب مصداق بارز خودباوری و تعهّد هستند؛ چراکه تاکنون هیچ گزارش کم کاری در حوزه سرمایه انسانی از آن‌ها نداشته‌ایم و تاکنون پا به پای دیگر همکاران با عرق کار خود را انجام داده‌اند.

وی با تأکید براینکه همکاران توان‌یاب نشانه‌های افتخار در مدیریت شهری هستند که از حضور آن‌ها احساس سربلندی می‌کنیم، افزود: ما و همکاران رفاه باید توجه دقیقی به نکات شما عزیزان داشته باشیم. به‌همین منظور همکار توان‌یابی را به‌عنوان‌ مشاور "حوزه توان‌یابان معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای" پیشنهاد دادیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: تمام نکاتی که از طریق مشاور یا جلسات مطرح می‌شود، به‌طور حتم پیگیری می‌شوند، اما ممکن است برخی از این موارد سریع‌تر انجام شود و برخی دیگر به زمان بیشتری نیاز داشته باشند. موضوعات همکاران توان‌یاب با پیگیری مشاور توان‌یابان و مدیرکل رفاه به‌صورت ویژه پیگیری و گره‌گشایی می‌شوند.

باقری با اشاره به اینکه تمام تلاش ما کاهش آلام شما عزیزان و به‌دنبال آن افزایش بهره‌وری سازمانی‌ست، عنوان کرد: اداره کل سلامت ظرفیت بسیار خوبی برای تسهیل شرایط توان‌یابان در شهر تهران دارد که در گام اول همکاران خودمان باید از آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی با تأکید براینکه باید نشست‌های صمیمانه با با همکاران توان‌یاب و خانواده آن‌ها ادامه داشته باشد، گفت: مهمترین رسالت ما این است که وقتی همکاران توان‌یاب متعهدانه پای کار ایستاده‌اند؛ همان‌طور که پای کار همکاران دیگر هستیم، بیشتر به مسائل آن‌ها توجه کنیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تصریح کرد: به نظر می‌رسد شما خلّاقیّت‌هایی دارید که باید شرایطی برای دیده شدن آن‌ها فراهم شود. مشاور پیشنهادهای خود را برای بررسی و اقدام ارائه می‌دهند.

بنی‌حسن: ارائه خدمات ویژه به معلولان راهبرد اساسی اداره کل رفاه است

در ادامه این نشست محمد بنی‌حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی ضمن تبریک روز جهانی معلولان، با بیان این‌که ارائه خدمات ویژه به معلولان از راهبردهای اساسی اداره کل رفاه است، گفت: تمام تلاش ما بر آن است که با ایجاد محیط بدون مانع و قابل دسترس برای مشارکت کارکنان دارای معلولیت در همه حوزه‏های زندگی و فراهم آوردن فرصت برابر برای آن‌ها در برخورداری از امکانات رفاهی و درمانی، به این عزیزان خدمت‌رسانی کنیم.

بنی‌حسن گفت: آن چه ما شاهد آن بوده‌ایم این است که بحث معلولیت هیچ محدودیتی در توانمندی‌های شغلی و فردی کارکنان نداشته است و کارکنان معلول شاغل در شهرداری تهران همپای افراد سالم و در کنار آن‌ها تلاش می‌کنند و این نشانه توانمندی این افراد است که در همه زمینه‌ها موفق ظاهر می‌شوند.

انتهای پیام/

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 46149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =