فضاسازی شهر با جملات نابی از شهدا در دستور کار خواهد بود

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت:از جمله برنامه‌های مهم در کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت، فضاسازی شهر با جملات ناب از وصیت نامه شهدا است .

مصطفی زیبایی‌نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تاکید بر اجرای دقیق برنامه ها و تبلیغات محیطی و پیرامونی گفت: از جمله برنامه های مهم در کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت، فضاسازی شهر با جملات ناب از وصیت نامه شهدا است که تاثیرگذاری  محیطی را بیش از پیش ارتقا می دهد.
وی افزود: تمام ظرفیتهای تبلیغی برای معرفی کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت به‌کار گرفته می شود. همچنین برنامه داریم مکان‌های رویدادها (محل ترورها و بمب گذاری‌ها) در تهران تبدیل به مکانی در راستای ترویج معارف شهدا و تبیین حوادث رخ داده و مظلومیت شهدا توسط سازمان زیباسازی شهرداری شود.
مسئول کمیته فرهنگی کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت  ادامه داد: محله‌های ویژه نونهالان، نوجوانان، جوانان، بانوان و هنرمندان در راستای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و در قالب مراسمات ویژه هر قشر در اولین رویداد آیینی شهر تهران با عنوان شهر شهدا طراحی شده که در ایام پایانی کنگره اجرایی می شود.
زیبایی نژادبا اشاره به اهمیت بیان و شرح مقاومت مردم غزه بیان کرد: در شهر شهدا یکی از محله های پیش بینی شده با موضوع مقاومت مردم غزه است.
وی در پایان یادآور شد: یادواره شهدای منطقه با هماهنگی سپاه محمد رسول الله و شهرداری ها نیز از برنامه های مثمر ثمری است که به صورت جداگانه در هر منطقه انجام می شود. همچنین با همکاری سازمان صدا و سیما استودیو تلویزیونی در شهر شهدا طراحی شده تا اخبار و برنامه ها را به سمع و نظر همه مردم برسانیم.
انتهای پیام/
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 46230

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =