منطقه ۱۹ پیشرو در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی 

آیین افتتاح دومین مرکز پویا شهر منطقه ۱۹ با حضور مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۹، مدیران شهری و خانواده شهید محسن علیرضا برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، احمدی صدر با اشاره به اینکه پویا شهر منطقه ۱۹ سی و پنجمین مرکز افتتاح شده ویژه کودکان کار است افزود: پویا شهر ها در مناطق، مرکزی برای استعدادیابی، آموزش و توانمند سازی کودکان کار دایر شده تا از ادامه تحصیل و فعالیت های اجتماعی آنها حمایت شود.

وی ادامه داد: آموزش کودکان در این مراکز با مشارکت گروه های جهادی انجام می شود و امید است با کمک سایر نهادهای مسئول و متولی در این امر بسته های آموزشی بیشتری برای تسهیل در آموزش و تحصیل این افراد تهیه شود.

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه طرح ساماندهی کودکان کار با قوت و جدیت تمام در حال انجام است خاطر نشان کرد: مدیریت شهری منطقه ۱۹ جهاد گونه و انقلابی پای کار بوده و در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی فعال و خدمتگزار عمل کرده است.

وی در ادامه با حضور در مرکز کار آفرینی رسالت بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با رونق فعالیت های اقتصادی در مراکز کار آفرینی علاوه بر حمایت از کسب و کار ها نقش موثری در توانمندسازی خانواده های کم برخوردار و هدایت آنها به بازار کار باشیم.  

براساس این گزارش در آیین افتتاح دومین مرکز پویا شهر منطقه ۱۹ مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از کلاس های درس، مددکاری، روانشناسی و مرکز کار آفرینی رسالت بازدید کرد.

شایان ذکر است دومین مرکز پویا شهر منطقه ۱۹ ظرفیت آموزش و توانمندسازی ۱۰۰ کودک کار را دارد، ضمن اینکه در مرکز شماره یک نیز ۱۵۰ کودک در حال تحصیل و آموزش هستند.  

انتهای پیام/ 
 

۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 46302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =