طرح «من شهردارم۱» تجربه‌ای موفق در اجرای ۲۷ پروژه توسعه محله‌ای بود

شهردار منطقه 7 به همراه جمعی از معاونین و مدیران خود از غرفه‌های من شهردارم 2 برپا شده در سطح منطقه بازدید و خدمات ارائه شده در این غرفه ها را ارزیابی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نصراله آبادیان شهردار این منطقه با بیان اینکه سال گذشته اولین تجربه طرح من شهردارم در سطح مناطق شهر تهران اجرایی شد  و امسال دومین مرحله از اجرای طرح من شهردارم است گفت: سال گذشته با مشارکت مردم، ۲۷ پروژه محله ای به ارزش ۸۷ میلیارد تومان در سطح منطقه تعریف و اجرا شد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه هایی که ساکنان منطقه در طرح من شهردارم یک درخواست کرده بودند موجب رضایت مردم شد، عنوان کرد: حالا با اجرای طرح من شهردارم۲ بار دیگر از شهروندان درخواست می کنیم که با مشارکت خود، مدیریت شهری را کمک کند تا بتوانیم در بودجه ۱۴۰۳ نیاز و درخواستهای مردم در محلات را پاسخ دهیم.

شهردار منطقه ۷ به برپایی غرفه های سیار در مناطق پرتردد در سطح منطقه ۷ اشاره کرد و افزود: در این غرفه ها علاوه بر اینکه بصورت تصویری دستاوردهای طرح من شهردارم‌یک توضیح داده می شود از آنها نظرسنجی به عمل می آید که این اقدام بسیار مورد توجه شهروندان قرار گرفته است.

به گفته وی طرح «من شهردارم» با هدف جلب مشارکت‌های اجتماعی شهروندان در مدیریت و پیشرفت شهر اجرا می شود و وظیفه سفیران به عنوان اعضاء ستاد اجرایی ، بر اساس نظام نامه دبیرخانه بودجه ریزی مشارکتی طرح، اطلاع رسانی و تشویق شهروندان در مشارکت به صورت حضور میدانی در اماکن و فضاهای عمومی است.

آبادیان یادآور شد: من شهردارم ۲، از  ۱۱ تا ۳۰ آذر ادامه دارد و برای اجرای بهتر آن سعی شده از بوستان های محلی، مساجد و مدارس فعال، فضاها و مراکز محلی که شهروندان بومی در آنجا بیشترین حضور  دارند استفاده شود تا نظرات شهروندان واقعی ساکن منطقه احصا شود.

لازم به ذکر است غرفه های من شهردارم 2 در منطقه 7 در چهارراه نظام آباد، میادین امام حسین (ع)، نامجو، سپاه و شهید قندی، خیابان های بهار، میر مطهری،پل سیدخندان، میرعلی اکبری، بازار میوه و تره بار و باغ موزه قصر برپا شده اند.

انتهای پیام/

۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 46335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =