کارگاه نگهداشت شهر و رفع چالش‌های خدمات شهری به روش منتورینگ در منطقه ۶

شهردار منطقه۶ گفت: در راستای لزوم ارتقای آگاهی مدیران و ناظرین خدمات شهری در حوزه نگهداشت، کارگاه آموزشی نگهداشت شهر در ۴ جلسه و با رویکرد رفع چالش‌های خدمات شهری با مشارکت معاونت خدمات شهری منطقه، برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ سید مرتضی روحانی شهردار این منطقه اظهار داشت: با توجه به اهمیت یادگیری و دانش و لزوم توجه به این امر در همه ابعاد در نظرداریم، به روش های جدید یادگیری نسبت به ارتقای دانش و مهارت کارشناسان و ناظرین و همچنین ارتقای آگاهی عوامل اجرایی و پیمانکاری بپردازیم. به همین منظور مقرر شد طبق برنامه ریزی صورت پذیرفته، کارگاه آموزشی مذکور در سطوح مختلف اجرای و عملیاتی شود.

روحانی ادامه داد: این کارگاه با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان برگزار و عوامل اجرایی حوزه خدمات شهری، به روش منتورینگ با اصول و روشهای صحیح نگهداشت شهر با رویکرد رفع چالش های خدمات شهری آشنا شدند.

بر اساس این گزارش، شناسایی چالش های حوزه خدمات شهری و نگهداشت شهر، احصاء مسائل و مشکلات حوزه خدمات شهری از طریق رصد و منتورینگ سطح ناحیه با ارائه تصویر و فیلم، ارائه نحوه چگونگی رفع مشکلات در پروسه زمانی مشخص، پرزنت رفع برخی از مشکلات توسط مدیران خدمات شهری نواحی ۶گانه، توجیه طرح فهرست بهای تمام شده در حوزه خدمات شهری، ارئه نقطه نظرات و مشکلات طرح، از موارد مطرح شده در این نشست بود.

خاطر نشان می شود، این کارگاه آموزشی در راستای طرح ابلاغ قیمت فهرست بهای تمام شده در حوزه نظافت و رفت روب که قرار است شهرداری تهران اجرایی شود، برای اولین بار در منطقه۶ انجام شد.

گفتنی است؛ منتورینگ رابطه‌ای است که در آن منتور فرد راه‌جو (مِنتی) را زیر پر و بال خود می‌گیرد و به او کمک می‌کند تا مسیر شغلی را سریع‌تر و ساده‌تر و با خطای کمتر طی کند. در این رابطه، فرد کم‌تجربه‌تر می‌تواند مشکلات شخصی و شغلی خود را پیش منتور ببرد و از او برای راهنمایی در حل آن‌ها کمک بخواهد.

انتهای پیام/

۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 46393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =