برگزاری همایش پیاده‌روی ۵۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت به میزبانی بوستان بزرگ ولایت

همایش پیاده‌روی افراد دارای معلولیت، همزمان با گرامیداشت این هفته با حضور۵۰۰ نفر از این افراد با همراهی خانواده‌ها از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، مدیرکل سلامت شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۹، مدیران شهری و رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، همایش پیاده‌روی افراد دارای معلولیت با مشارکت اداره کل سلامت و انجمن افراد دارای معلولیت با هدف آشنایی شهروندان با حقوق افراد دارای معلولیت و تحقق شعار " تفاوت ها را درک کنیم و توانمندی ها را تحسین" برپا شد.

در این برنامه حمید صاحب مدیر کل سلامت به اجرای موفق بازی های نشاط آور افراد دارای معلولیت در مناطق ۲۲ گانه اشاره کرد.

 در ادامه مدیر انجمن افراد دارای معلولیت نیز مطالبی درخصوص فعالیت های فرهنگی، تفریحی و اجتماعی انجمن برای این افراد بیان کرد.

در حاشیه این همایش نیز در راستای حساس سازی افراد دارای معلولیت نسبت به بیماری های مزمن میز خدمات سلامت غربالگری قند، فشارخون و مشاوره روانشناسی برپا شد.

براساس این گزارش این مراسم به صورت برخط  از برنامه صبح و نشاط شبکه سه سیما پخش شد.

در این برنامه افراد دارای معلولیت پس از پیاده روی در محل برگزاری برنامه حضور یافتند و برنامه های متنوعی چون پخش موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، معرفی افراد نخبه و شاخص در حوزه هنری، علمی، ورزشی و مخترع اجرا و در پایان از دو تن اعضای کانون افراد دارای معلولیت منطقه تقدیر شد.

انتهای پیام /

۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 46411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =