مسابقات "قهرمان شهر۲" در منطقه ۲۱ به ایستگاه پایانی رسید

مسابقات پایانی "قهرمان شهر ۲" ویژه آقایان و بانوان در منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ مراحل پایانی مسابقات قهرمان شهر ۲ در رشته های ورزشی گل کوچک، والیبال ویژه آقایان و بانوان با هدف روحیه سازی و ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان این منطقه برگزار شد.  

در مراسم اختتاحیه این مسابقات " محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ بیان کرد: مسابقات قهرمان شهر۲ با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان از ابتدای خرداد ماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان طبق دستور العمل سازمان ورزش شهرداری تهران در دستور کار اداره ورزش و سلامت منطقه قرار گرفته است.

وی در ادامه با اعلام اینکه این مسابقات با استقبال پرشور شهروندان همراه بود گفت: مرحله منطقه ای مسابقات گل کوچک ویژه آقایان نیز به ایستگاه پایانی رسید و قهرمانان منطقه ای این دور از مسابقات مشخص شدند.

شهردار منطقه ۲۱ یادآور شد: این رقابت ها در ارتقاء ارتباطات اجتماعی، استعداد یابی، بالا بردن روحیه نشاط، شادابی و سلامتی در بین شهروند تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسابقات "قهرمان شهر۲" که در رشته های ورزشی پرطرفدار برگزار می‌شود، اظهار کرد: رویداد "قهرمان شهر۲" حاصل رویکردی حرفه‌ای و هدفمند به رویدادهای ورزشی در محلات طی سال‌های اخیر است تا آن‌ها را به سطحی بالاتر برساند و منجر به برگزاری رویداد بزرگ‌تری شود.

برگزاری مسابقات ورزشی به عنوان یکی از راهکارهای اساسی غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بوده و نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی جامعه، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد همبستگی در تشکل های اجتماعی محله و تحکیم روابط اجتماعی دارد.

در پایان گفت: این روند باعث می‌شود سال‌های آتی تیم‌ها با آمادگی بیشتر و نگاهی حرفه‌ای‌تر در مسابقات محلی شرکت کنند و مسابقات محلی با انسجام بیشتری برگزار شود.

شایان ذکر است مسابقات والیبال بصورت دوره ی در ۱۳محله در منطقه ۲۱ و بین ۱۶۴ تیم برگزار و سپس به صورت منطقه برگزار و در پایان در دو رده سنی تیم منتخب به مرحله فرا منطقه ای اعزام می شوند.

همچنین مسابقات گل کوچک در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در محلات ۱۳ گانه برگزار و از هر رده یک نفر منتخب و به مسابقات فرامنطقه ی اعزام می شود.

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 46455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =