به مطالبات شهری ۳۰ شهروند منطقه ۲۲ رسیدگی شد

نهمین جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه ۲۲ با حضور مهدی بابائی عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگو بودن به شهروندان و پیگیری مشکلات شهری، جلسه ملاقات مردمی این هفته مسعود نصرتی شهردار منطقه با حضور مهدی بابائی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

بابائی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری دیدارهای چهره به چهره با مردمی و برگزاری جلسات متعدد با شهروندان، مسائل و مشکلات آنها با روند مطلوب‌تری مورد پیگیری و حل و فصل قرار گیرد.

مسعود نصرتی شهردار منطقه نیز رسیدگی به مطالبات مردمی را اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری و هدف نهایی را رضایت و آسایش مردم عنوان کرد و گفت: بدون شک توسعه و آبادی شهر و رضایتمندی شهروندان در سایه تعامل و همفکری دوسویه مردم با مدیران شهری در مجموعه مدیریت شهری محقق خواهد شد و ما در مجموعه شهرداری تهران خود را موظف می دانیم که مشکلات شهروندان را در کمترین زمان ممکن رفع و رجوع نماییم. 

در این جلسه مدیران شهری ضمن بررسی درخواست و مشکلات شهروندان و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر کردند.

انتهای پیام/

۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 46562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =