ضرورت همکاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بورس با شهرداری برای خدمات‌دهی بهتر به شهروندان

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ما در مذاکرات با چین تنها به دنبال واردات نبودیم و انتقال تکنولوژی در زمینه مسکن، محیط زیست و حمل و نقل دنبال شد.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در اولین همایش «نهضت تأمین مالی شهر» که صبح امروز - ۲۳اذرماه ۱۴۰۲- در محل برج‌ میلاد تهران برگزار شد، با بیان اینکه هدف اصلی ما این است که توان علمی کارشناسان شهرداری در این حوزه افزایش پیدا کند، اظهار کرد: ما بازیگران مختلفی را در صحنه مالی داریم که باید با برنامه منسجم امور را پیش ببرند. به طوری که اولین نقش را حاکمیت شامل مجلس و دولت ایفا می کنند که از این دو بخش جهت نگاه ظرفیت ساز برای شهرداری ها تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بستری فراهم شود که شهرداری ها در برنامه های مالی خود موفق شوند، تصریح کرد: بازیگر دیگر ما سرمایه گذاران مردمی هستند که استقبال بسیار خوبی از مشارکت با شهرداری ها دارند؛ استفاده از توان مردمی یکی از برنامه های تحولی تمام شهرداری هاست و می دانیم که بدون مشارکت سرمایه گذاران آنچنان که باید موفق نخواهیم شد.

فروزنده با تأکید بر جلب مشارکت عمومی برای پیشبرد پروژه ها و تاثیر بر بعد اقتصادی جامعه، گفت: هم اندیشی و آغاز اقدامات سیستمی یکی از اهداف این همایش است و دولت، شهرداری ها، بانک ها و سرمایه گذاران از این مسیر برنامه منسجمی را دنبال می‌کنند؛ به ویژه در حوزه برقی سازی که یکی از مسائل مهم کشور در سال جاری است که در همین زمینه رئیس جمهور، وزرا و مسئولان توجه ویژه ای به موضوع دارند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما در مذاکرات با چین تنها به دنبال واردات نبودیم و انتقال تکنولوژی در زمینه مسکن، محیط زیست و حمل و نقل دنبال شد و باید سرمایه گذاری نیز از سوی چین صورت بگیرد. اگر صندوق های سرمایه گذاری و بورس نیز در این زمینه همکاری کنند حتماً می توانیم خدمات خوبی را به شهروندان در این دوره از مدیریت شهری ارائه دهیم.

انتهای پیام/

۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 46690

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =