بررسی گزارش نظارتی تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۲ در صحن شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ادامه گزارش عملکرد شش ماهه تبصره‌های بودجه ۱۴۰۲ و همچنین بررسی اساسنامه سه سازمان وابسته به شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.

به گزارش شهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی از برگزاری دویست و یکمین جلسه شورا از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۲ روز سه‌شنبه بیست و هشتم آذر ماه ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا خبر داد و اظهار داشت: در ابتدای جلسه، نطق پیش از دستور سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل قرائت خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: یک فوریت طرح اصلاح بخشی از ماده هشت ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران و تبصره‌های ذیل آن مبنی بر مجوز به شهرداری جهت جابجایی نیروی انسانی شرکت‌ها برای تأمین کسری نیروی سازمانی با رعایت سایر ضوابط و مقررات ملاک عمل در شهرداری تهران، بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

نادعلی در خصوص دستور بعدی صحن شورا همچنین تصریح کرد: ادامه گزارش عملکرد شش ماهه تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران توسط اعضای کمیسیون برنامه و بودجه قرائت و بررسی می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان یادآور شد: اساسنامه‌های سازمان مهندسی و ساختمان، سازمان مهندسی و عمران و سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران در ادامه بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 46843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =