پیشرفت ۹۵درصدی پروژه سه‌راهی شهریار/ سرانه بهداشتی و درمانی قطب صنعتی پایتخت افزایش می‌یابد

شهردار منطقه ۲۱ درخصوص آخرین وضعیت پروژه‌های این منطقه توضیحاتی ارائه کرد.

محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص آخرین وضعیت پروژه های این منطقه اظهار کرد: پروژه هایی در مقیاس منطقه ای و محله ای در سطح منطقه اجرایی شده که برخی از آنها به اتمام رسیده و فعالیت عمرانی برخی از آنها در حال اجراست تا در سریعترین زمان ممکن آماده افتتاح و ارائه خدمت به شهروندان شوند.

پوریافر در توضیح بیشتر افزود: تعریض خیابان ایران خودرو شمالی ضلع شرق و غرب به مساحت ۶ هزار مترمربع و اعتباری در حدود سه میلیارد تومان یکی از آن پروژه هاست که تکمیل شده است. همچنین تعریض خیابان امام حسین(ع) وردآورد به مساحت ۷ هزار متربع در حال اجرای آسفالت لایه دوم و پیشرفت ۸۸ درصدی قرار دارد که اعتبار آن نیز در حدود سه میلیارد تومان است.

وی افزود: احداث زیرگذر فتح-باغستان معروف به سه‌راهی شهریار به مساحت ۷ هزار مترمربع و اعتباری در حدود ۴۰ میلیارد تومان از مهمترین پروژه‌های منطقه است که می تواند کاهش ترافیک و سهولت تردد را بین منطقه و شهرهای اطراف در پی داشته باشد. این پروژه در بزرگراه جاویدالاثر متوسلیان (فتح) بعد از بزرگراه آزادگان، تقاطع خیابان بهشتی (جاده سعیدآباد) و باغستان واقع شده، پس از توقف چندین ساله، در این دوره از مدیریت شهری مجددا اجرایی شده است. در حال حاضر بالغ بر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل پایانی کار خود را طی می کند و در مرحله زیرسازی آسفالت قرار دارد و به زودی مرحله اول این زیرگذر به بهره‌برداری خواهد رسید.

پوریافر ادامه داد: احداث خیابان جلال به مساحت ۴۵٠٠ مترمربع نیز از دیگر پروژه هایی است که در سطح محلات منطقه در حال انجام است. در این خصوص مرمت سرویس های بهداشتی بوستان نرگس و خانواده به اتمام رسیده و این عملیات در بوستان طبیعت در حال اتمام است.

شهردار منطقه ۲۱ در پایان خاطرنشان کرد: احداث درمانگاه ویلاشهر با اعتباری در حدود ۹ میلیارد تومان در محله تهرانسر به مساحت ۵۸۰ متر مربع نیز از پروژه های در حال اجرایی است که می تواند در ارتقای سرانه بهداشتی و درمانی منطقه تاثیر بسزایی داشته باشد. این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی دارد و در مرحله اجرای اسکلت طبقه اول قرار دارد.

انتهای پیام/

۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 47010

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =