رانندگان برتر حمل و نقل عمومی منطقه ۶ تجلیل شدند

شهرداری منطقه ۶ از برگزاری مراسمی برای قدرانی از تلاشگران و دست‌اندرکاران حوزه حمل و نقل و رانندگان نمونه در امر خدمت‌رسانی به شهروندان در سوله بحران شهرک والفجر خبر داد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛  علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه اظهار کرد: به طور حتم، یکی از گزینه های مهم شهر، داشتن حمل و نقل پویاست که به منظور دستیابی به این مهم علاوه بر سایر فاکتورها نیاز به هم افزایی، هم فکری و تلاش مضاعف دست اندرکاران حمل و نقل کشور داریم. 

معاون حمل و نقل ترافیک این منطقه افزود: رانندگان نمونه به عنوان پیشکسوتان حوزه حمل و نقل می توانند با هم افزایی و بیان تجارب ارزشمند خود به دیگران به ویژه جوانان در بهبود خدمات حمل و نقل نقش مهمی را ایفا کنند، لذا بر آنیم این گفتمان را در سطح منطقه ۶ ایجاد کنیم. 

معاون شهردار منطقه گفت: زحمات و تلاش بی وقفه رانندگان در شرکت واحد اتوبوسرانی، تاکسی رانی و خودروسرویس سطح رضایت مندی شهروندان از مدیریت شهری را افزایش می دهد و نامگذاری روز ملی حمل و نقل در کشور در جهت آگاه سازی جامعه و تثبیت جایگاه حمل و نقل اهمیت دارد.

گفتنی است، در پایان این نشست به مناسبت هفته حمل و نقل عمومی، رانندگان اتوبوس و تاکسی و خودرو سرویس شهر که در محدوده منطقه۶ فعالیت می‌کنند، با اهدای لوح سپاس، مورد قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 47061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =