به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی حضرتی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری این منطقه گفت: با هدف ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان روزهای شنبه هر هفته و با اطلاع رسانی قبلی از طریق نصب بنر و پیامک به شهروندان، در یکی از چهار دفتر خدمات الکترونیک شهر منطقه حضور یافته و به مسایل و مشکلات شهروندان رسیدگی می شود.
در این دیدار مسائل و مشکلاتی نظیردرخواست صدور پروانه، تثبیت تجاری، عمق نورگیری و ... به صورت چهره به چهره رسیدگی شد.
همچنین شهروندان می توانند از طریق بنرهای اطلاع رسانی نصب شده در معاونت شهرسازی و معماری و دفاتر خدمات و دریافت پیامک، از محل و زمان دیدارهای بعدی معاون شهرسازی و معماری با شهروندان با خبر شوند.
انتهای پیام/
نظر شما