حفظ ۱۸ هزار و ۷۰۰ هکتار اراضی ملی در منطقه۲۲/ پیاده‌سازی اهداف مدیریت شهری در حریم با استفاده از ظرفیت‌های نهادهای نظارتی محقق می‌شود

در نشست هم‌افزایی مدیران شهری منطقه ۲۲ و نمایندگان نهادهای خدماتی و نظارتی در حریم، درخصوص چالش‌ها و فرصت های پیش‌روی حریم ۱۸ هزار و ۷۰۰ هکتاری این منطقه تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی شهردار این منطقه اظهار کرد: با توجه به گستردگی بسیار زیاد حریم منطقه، موقعیت جغرافیایی، پتانسیل و ظرفیت‌های بالقوه، به رغم تلاش های صورت گرفته در سالهای گذشته، مشکلات زیادی توسط برخی افراد سودجو برای مدیریت شهری بوجود آمده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: شهرداری منطقه ۲۲ تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا در پیاده سازی اهداف مدیریت شهری شهر تهران در بحث حریم و برخورد با سودجویانی در منطقه و قصد تعارض به اراضی ملی رادارند با استفاده از ظرفیت های نهادهای نظارتی برخورد قانونی نماید.

نصرتی با تاکید بر صیانت از حریم را نیازمند همراهی و هم افزایی متولیان درون سازمانی و برون سازمانی و دستگاه های نظارتی دانست و بیان کرد: هرگونه بارگذاری در حریم باید در راستای صیانت و توسعه پایدار و مبتنی بر حفظ عرصه‌های محیط زیستی و تنفسگاهی شهر باشد.

وی اظهار کرد: تلاش خواهد شد تا با برنامه‌ریزی و اولویت بندی های بیشتر و بهتر در حوزه حریم و تشریک مساعی با اداره کل حریم شهرداری تهران، بازدید و همفکری در جهت حفظ و حراست از حریم شهر تهران و بهره گیری از ظرفیت های آن حداکثر استفاده لازم را ببریم.

انتهای پیام/

۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 47180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =