محورهای بیست‌گانه خدمت، ملاک عمل شهرداری منطقه یک است

شهردار منطقه یک گفت: منطقه یک از ابتدای سال جاری اقدامات اجرایی خود را بر پایه خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان و ارتقای رضایت‌مندی آنها قرار داد و بر همین اساس با اعلام محورهای ابلاغی بیست‌گانه خدمت، کلیه اقدامات در راستای آن اجرا شده بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مهدی صباغ گفت: پخش ۷۵ هزار تن آسفالت در معابر شهری، اجرای ۱۲ هزار متر مربع پیاده رو سازی که تنها ۶ هزار متر مربع آن در خیابان شهرداری و همجواری مرقد مطهر امامزاده صالح انجام شده است، اجرای ۲۴ طرح اصلاح هندسی، اجرای ۵۴ هزار متر طول خط کشی محوری، رفع ۸۳ نقطه آبگیر با احداث کانال و نهر و... از اقدامات اجرایی مبتنی بر این طرح بوده است.

وی کمبود پارکینگ های طبقاتی را از مهمترین نیازهای منطقه دانست و افزود: پارکینگ های طبقاتی در برخی محلات به دلیل معابر کم عرض و عدم وجود جای پارک و... نیازمند توسعه است.

صباغ جمع آوری بساط گستران خیابان شهرداری را از دیگر اقدامات مهم اجرایی دانست و عنوان کرد : این محور از نوروز امسال تا کنون پاک بوده و بساط گستران در فضایی که به آنها اختصاص داده شده فعالیت می کنند تا مزاحمتی برای عبور و مرور شهروندان و کسبه نداشته باشند.

انتهای پیام/

۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 47309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =