مرمت دریچه‌های مسیر ویژه اتوبوس‌های تندروی خیابان هلال‌احمر

شهردار منطقه ۱۱ از تعویض و مرمت دریچه‌های مسیر ویژه اتوبوس‌های تندروی خیابان هلال‌احمر خبر داد و گفت: این اقدام برای جلوگیری از آسیب‌رساندن به ناوگان اتوبوسرانی و خطرهای جانی برای عابران پیاده به صورت مستمر صورت می‌گیرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت بررسی ادوات به‌کاررفته در معابر برای کنترل حمل و نقل و ترافیک شهری گفت: شناسایی و مرمت دریچه‌های معیوب مسیر ویژه اتوبوس‌های تندروی خیابان هلال‌احمر با همین هدف به انجام رسید.

حسن هدایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه در این‌باره توضیح داد: با بازدیدهای صورت‌گرفته و ارسال گزارش‌های شرکت واحد اتوبوسرانی در مورد شکستگی یا نبود دریچه در مسیر اتوبوس‌های تندروی خیابان هلال احمر، مسیر شرق به غرب و به منظور پرهیز از خطرهای احتمالی آسیب‌رسیدن به ناوگان اتوبوسرانی، همچنین خطرهای جانی برای عابرین پیاده، مرمت و احیای این دریچه‌ها در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

هدایی افزود: با هماهنگی ناحیه مربوطه و تلاش عوامل اجرایی، همه دریچه‌های این مسیر از پل هلال‌احمر تا میدان رازی بررسی و رفع اشکال شد تا به این وسیله ضریب خطر برای اتوبوس‌های تندرو و شهروندان را به حداقل برسانیم.

وی همچنین تأکید کرد: شهروندان در صورت وجود دریچه‌های معیوب سطح منطقه می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس این موارد را اعلام کنند و این تماس‌ها را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

انتهای پیام/

۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 47330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =