بهره‌برداری از بازارچه ویژه ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر(عج) تا پایان دی ماه

شهردار منطقه ۱۱ گفت: زمین بازارچه ویژه ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر(عج) در کوچه سرمد تسطیح و آماده شده، تلاش می‌کنیم تا ۲۰ دی ماه در اختیار دستفروشان شناسایی و ثبت‌نام‌شده قرار گیرد تا قبل از بهمن‌ماه، این بازارچه راه‌اندازی شود و به بهره‌برداری کامل برسد.

به گزارش خبرنگار شهر با توجه به نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال و ضرورت هم‌افزایی و مشارکت بین شهرداری منطقه ۱۱، در جلسه‌ای به دعوت شهرداری منطقه ۱۱ و با حضور شهردار منطقه ۶، در مورد اقدامات مقتضی برای ساماندهی همه‌جانبه دستفروشان چهارراه ولیعصر (عج) بحث و بررسی صورت گرفت.

در این جلسه، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ با بیان اینکه طرح انضباط شهری از اول تیرماه در محدوده تئاتر شهر فعال است، گفت: اکنون که زمین بازارچه در کوچه سرمد تسطیح و آماده شده، تلاش می‌کنیم تا ۲۰ دی ماه در اختیار دستفروشان شناسایی و ثبت‌نام‌شده قرار گیرد تا قبل از بهمن‌ماه، این بازارچه راه‌اندازی شود و به بهره‌برداری کامل برسد.

موسوی با تأکید بر ضرورت همکاری نیروهای شهربان و معبربان ادامه داد: باید از دیگر ظرفیت‌های قانونی نظیر نیروی انتظامی، پلیس امنیت و دستگاه قضایی نیز برای جلوگیری از هرگونه بساط‌گستری در این محدوده استفاده کنیم.

شهردار منطقه ۱۱ همچنین از برگزاری جلساتی با اتحادیه‌های صنفی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اصناف فعال در مجاور خیابان ولیعصر (عج) که عمدتاً از صنف پوشاک‌ هستند، در این جلسات شرکت خواهند کرد تا همکاری‌های لازم را برای پیشبرد بهتر این طرح داشته باشیم.

انتهای پیام/

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 47403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =