برگزاری کارگاه روانشناسی ترافیک برای کارکنان منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از برگزاری کارگاه روانشناسی ترافیک برای کارکنان این منطقه با هدف آموزش فرهنگ ترافیک و ایمنی تردد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه با تأکید بر اهمیت آموزش فرهنگ ترافیک و ایمنی تردد برای بدنه نیروی انسانی شهرداری گفت: کارگاه روانشناسی ترافیک برای کارکنان این منطقه برگزار شد.

حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه دراین‌باره گفت: این کارگاه، صبح امروز، دوشنبه، ۱۱ دی‌ماه با همکاری اداره آموزش فرهنگ این معاونت و پلیس راهور منطقه برگزار شد.

هدائی افزود: آموزش فرهنگ ترافیک از اهمیت بسیار بالایی در حوزه شهروندی و ایمنی تردد برخوردار است و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و یادگیری تاب‌آوری، هنگام رانندگی می‌تواند باعث کاهش تصادفات جرحی و فوتی و به دنبال آن کاهش ترافیک و اضطراب و استرس ناشی از این اتفاقات در سطح جامعه شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه کارکنان شهرداری هم از شهروندان تهران به شمار می‌روند و این آموزش‌ها در مدارس، سرای محلات، سازمان‌ها و ادارت مختلف در حال ارائه است، تصمیم گرفته شد تا برای کارکنان منطقه نیز از این پتانسیل آموزشی استفاده شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه یادآور شد: این کارگاه‌ها قرار است در موضوعات مختلف آموزش فرهنگ ترافیک برای کارکنان برگزار شود تا بتوانیم از نظر دانش‌افزایی در مورد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به جایگاهی برسیم تا دیگر شاهد حوادث ترافیکی نباشیم.

گفتنی است این دوره‌ها توسط مربیان باسابقه شهرداری و پلیس راهور به صورت هفتگی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
کد خبر: 47447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =