احتمال بازگشایی محور سی‌تیر تا شب عید/ محور جدید چه ویژگی‌هایی دارد؟

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احتمال بازگشایی محور سی‌تیر تا سه ماه آینده خبر داد.

سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد آخرین وضعیت محور سی‌تیر گفت: با توجه به اینکه غرفه‌های این محور ناظر بر سازه قدیمی بود؛ از نظر بهداشتی دچار مشکل شده بود و نیاز به بازطراحی داشت. محور سی‌تیر تهویه مناسب و همچنین آب شهری نداشت و علاوه بر این موضوعات به سیستم فاضلاب شهری هم متصل نبود.

بیگی با بیان اینکه محور سی‌تیر تعطیل نشده است، بلکه در حال بازطراحی است، تصریح کرد: بازطراحی و بازپیرایی این محور مدنظر است که خوشبختانه طرح جدید توسط سازمان زیباسازی شهر تهران طراحی و قرارداد نیز ابلاغ شده است. به طوری که  ساخت این پروژه به زودی شروع می شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در ادامه گفت: طبق پیش‌بینی ما تا سه ماه آینده این پروژه تکمیل خواهد شد. تمام سعی ما این است که تا شب عید، پروژه بازطراحی محور سی‌تیر تکمیل شود. چون پروژه عمرانی است، ممکن است زمان تکمیل آن یک ماه نوسان داشته باشد. اگر تا شب عید پروژه بازطراحی محور سی‌تیر تکمیل شود، اتفاق خیلی خوبی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه تلفیق بحث فرهنگی در کنار عرضه مواد غذایی و گردشگری در طراحی جدید این محور انجام خواهد شد، گفت: رایزنی هایی با وزارت فرهنگ و ارشاد انجام شده تا امکان برپایی غرفه های عرضه کتاب در این محور ایجاد شود.

بیگی با اشاره به تفکیک غرفه ها در طراحی جدید این محور ادامه داد: تفکیک غرفه عرضه مواد غذایی با غرفه صنایع گردشگری از جمله اقدامات طراحی جدید است. از دیگر نکات مورد توجه در باز پیرایی این محور بحث انشعابات مثل آب، برق و فاضلاب در طرح جدید سی تیر است.


انتهای پیام/

۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 47529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =