اجرای دو رویداد "مسجد کرامت" و " قرآن قلب سلیم" در منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ در جلسه شورای فصلی قرآن و عترت از اجرای دو رویداد "مسجد کرامت" و "قرآن قلب سلیم" در آینده‌ای نزدیک در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پوریافر" در جلسه شورای قرآنی و عترت، ضمن خیر مقدم به فعالین قرآنی گفت: می بایست در راه رشد و پیشرفت مسیرهای قرانی قدم برداشت تا برکات آن در کار و زندگی مردم دیده شود.برنامه هایی به مانند برگزاری نمایشگاه های قرآنی و فرهنگی، استفاده از ظرفیت های مدارس و خانواده ها در مسیر قرآنی سبب رشد و نهادینه شدن قرآن در جسم و روح فرزندان مان می شود.

وی در ادامه بیان کرد: باید به زیرساخت های قرآنی و فرهنگی نیز توجه داشته و با برنامه ریزی و مشارکت بخش خصوصی و فعالان قرآنی و آموزش و پرورش بتوانیم به آموزش قرآن و تفسیر قرآنی در مدارس پرداخته تا اثر آن در وجود فرزندان مان ماندگار و با جسم و روح آنها عجین شود.

" مهدی سیفی" دبیر شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با بیان این جمله که اهل قرآن، اهل خدایند و خواستار درگاه حق هستند، از برگزاری این نشست تشکر کرد و گفت: محل تربیت قرآنی در مساجد، مدارس، محله و منازل است که با اتصال این چند ضلع به هم شاهد شکوفایی قرآن در محلات خواهیم بود.

وی گفت: این طرح به زودی به سراهای محلات مناطق ابلاغ می‌شود تا دگرگونی و نظم بخشی لازم انجام و مسئولان خانه‌های قرآن و عترت که افرادی هستند با صلاحیت مدیریت قرآنی محله، کار را با جدیت دنبال کنند.

سیفی، همچنین بر تشکیل دارالقرآن‌های مرکزی در هر منطقه تاکید کرد و ادامه داد: دارالقرآن ها در ساختمان های مناسب در مناطق فعال شوند و تا قبل از ماه رمضان شاهد احیای جلسات قرآنی در محلات خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: یکی دیگر از مهم ترین دستگاه های خدمت به مردم، شهرداری است؛ که با توجه به ظرفیت ها و فرصت ها، بهترین زمان است که این وظیفه الهی و دینی را اجرا و گامی بزرگ در این راه برداریم.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 47531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =