دو فوتی در پی ریزش ساختمان در شهرک ولیعصر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش ساختمان سه طبقه در منطقه شهرک ولیعصر در محدوده یافت‌آباد و فوت دو خانم خبرداد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ سیدجلال ملکی درخصوص ریزش ساختمان سه طبقه در جنوب تهران گفت: ساعت ۱۰و ۱۸ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه ریزش آوار در ساختمانی مسکونی در شهرک ولیعصر، محله یافت آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله ۴ ایستگاه آتش‌نشانی شامل دو گروه حریق و نجات و همچنین خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: در مجاورت ساختمان سه طبقه که ملکی قدیمی بود، به عمق یک متر و به وسعت ۲۰۰ متر گودبرداری شده بود. ناگهان ضلع غربی ساختمان مجاور در حالی که ساکنان در آن حضور داشتند، فرو می ریزد.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان همزمان با ایمن سازی محل حادثه، در لحظات اول دو خانم ۷۰ ساله و ۳۴ ساله را زنده از زیر آوار خارج کردند، گفت: دقایقی بعد نیز آتش نشانان خانم ۴۰ ساله ای را از زیر آوار خارج کردند که متاسفانه با بررسی عوامل اورژانس فوت ایشان تایید شد. عملیات جستجو ادامه دارد و نیروها به صورت مکانیکی و دستی در حال انجام عملیات هستند تا اگر کسی زیر آوار است زودتر او را خارج کنند.

ملکی ادامه داد: دقایقی قبل نیز یک خانم حدود ۵۰ ساله دیگر از زیر آوار خارج شد که فوت ایشان هم به تایید اورژانس رسیده است. تا این لحظه در این حادثه دو خانم فوت و دو خانم نجات یافته اند.

انتهای پیام/

۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 47779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =