علائم و المان‌های حمل و نقل عمومی معابر منطقه ۱۹ مرمت و زوائد فیزیکی آن برچیده شد

مرمت و بهسازی علائم ترافیکی، المان‌های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی با نصب بالغ بر ۲۵۰ عدد تجهیزات ترافیکی و ایمنی در معابر و بزرگراه‌های منطقه ۱۹ انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه گفت: با توجه به اینکه تابلوهای راهنمای مسیر در معابر و بزرگراه های این منطقه به مرور زمان دچار فرسودگی و آسیب شده اند، به همین منظور در بزرگراه های شهیدهاشمی، آزادگان، خلیج فارس، علامه عسگری، سه راه باقر شهر و...عملیات تعویض، بهسازی و نوسازی تابلوهای ترافیکی انجام شد.

این مسئول با اشاره به تحول منظر شهری با بهسازی المان های ترافیکی و حذف زوائد فیزیکی در قالب طرح تحولی بیست گانه خدمت انجام شده بیان کرد: ۲۵۷ عدد تجهیزات اعم از استوانه، کاشن تانک، بشکه ترافیکی نصب و اقدامات ترافیکی و ایمنی چون خط کشی بلوک عابر پیاده، خط و نوشتار ایست، رنگ آمیزی جدول در معابر و بزرگراه ها اجرا شده است.

فرهادی با تأکید بر نگهداشت مستمر زیرساخت های ترافیکی و مدیریت و روان سازی ترافیک برای داشتن شهری ایمن تصریح کرد: در همین راستا تابلو های محدودیت سرعت و سرعتکاه در سه راه باقر شهر به سمت کهریزک بزرگراه شهیدهاشمی راستگرد به علامه عسگری، تابلو های خطر نما در بزرگراه خلیج فارس ابتدای جداکننده میانی نصب شد. همچنین ۱۰ مورد پایه گاردریل در بزرگراه شهید هاشمی و بلوار یادگار امام (ره) به عنوان زوائد فیزیکی برچیده شد.

به گفته این مسئول آرام سازی و ایمن سازی علائم افقی خط کشی احیای بلوک عابر پیاده در تقاطع لطیفی به میعاد شمالی و خیابان علی آبادی، احیای کانال های عابر پیاده و اجرای خط و نوشتار ایست در تقاطع رحمانی، میعاد و میثاق شمالی و شقایق، رنگ آمیزی جدول رفیوژ میانی سه راه باقر شهر، نصب استوانه ترافیکی در معبر میثاق شمالی و جنوبی، خیابان دانشگاه، شهیدصمدی و ... از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک است.

انتهای پیام/
 

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 47982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =