اخطار همراه با اعمال قانون برای پارک غیرمجاز در میدان رشدیه

شهردار منطقه ۱۱ از اولین اخطارها به شرکت‌های باربری واقع در میدان رشدیه به دلیل پارک غیرمجاز در این میدان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت مشارکت شهروندان در رعایت انضباط شهری و قوانین و مقررات این حوزه گفت: بدون شک، قانون‌مداری شهروندان، مهم‌ترین اصل در به‌وجودآمدن نظم و آرامش در شهر است و هرگونه اخطار و اعمال قانون فقط به دلیل رعایت‌نکردن این قوانین و برای رسیدن به وضعیت مطلوب صورت می‌گیرد.

موسوی با اشاره به پیگیری مستمرِ پیام‌ها و شکایات مردمی برای جلب رضایت شهروندان افزود: مدیریت شهری خود را موظف می‌داند، پاسخ‌گوی سؤالات و درخواست‌های مردم در زمینه مأموریت‌ها و رسالت‌های خود باشد و کیفیت زندگی در شهر را از این طریق ارتقا بخشد.

وی موضوع پارک غیرمجاز خودروهای باربری در میدان رشدیه را از جمله درخواست‌های مردمی دانست که نیاز به رسیدگی داشت و بیان کرد: با توجه به این شکایات، مقرر شد این خودروها مشمول اخطار و اعمال قانون برای تخلفات صورت‌گرفته شوند تا دوباره نظم به محدوده این میدان بازگردد.

حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک دراین‌باره گفت: با توجه به پیام‌های مردمی و شکایت اهالی و شهروندان محله اسکندری در مورد توقف خودروهای باربری در محل یادشده، مجاور تابلوهای توقف ممنوع و حمل با جرثقیل، به دلیل نبود دید کافی پیاده‌راه و ناایمنی عابران برای عبور از عرض خیابان اسکندری، همچنین ایجاد معضلات اجتماعی بابت حضور کارگران این باربری‌ها، پیرامون بوستان دامپزشک با هماهنگی پلیس راهور منطقه و مصوبه لازم، نسبت به نصب بنر اطلاع‌رسانی و درج آگهی این اطلاعیه روی شیشه خودروهای باربری اقدام لازم انجام شد.

وی افزود: دو روز بعد از نصب بنر اطلاع‌رسانی با همراهی پلیس راهور در محل یادشده حاضر شدیم و نسبت به اعمال جریمه خودروهایی که در محل توقف ممنوع اقدام به پارک و ایجاد مزاحمت کرده بودند، اعمال قانون انجام پذیرفت.

انتهای پیام/

۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 48063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =