اجرای بالغ بر ۱۳ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اقدامات انجام شده عمرانی در سطح منطقه در راستای برنامه طرح تحول بیست گانه گفت: در راستای انجام این برنامه، بالغ بر ۱۳ هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه درباره عملیات اجرایی حوزه فنی و عمرانی در برنامه طرح تحول بیست گانه، گفت: عملیات های مختلفی در حوزه فنی و عمرانی در برنامه طرح تحول بیست گانه منطقه انجام شده است که یکی از آنها عملیات بهسازی و روکش آسفالت معابر خیابان های رضایی، ابوذر، احمدی منشعب از پاکی، علیزاده، سیادتی و نصیری و شهریوری منشعب  از صدقی واقع در ناحیه یک بوده است که در این عملیات عمرانی، حدود ۳ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت اجرا شده است.

وی با اشاره به عملیات روکش آسفالت و بهسازی معابر ناحیه ۲، تصریح کرد: طی این عملیات عمرانی در خیابان های محسنی، نجفی، ممی نواز، سخاوت، نفری، ببری، پروانه، قاسمی، مرحمتی، صفری و وطن دوست منشعب از خیابان جهاد، بن بست های خیابان حق گو، صبوحی و مکاریان منشعب از برزو، معرفت و خان احمدی منشعب از رفیع زاده، سام بند، سی و چهارم، رسول زاده، محمدی منشعب از خیابان بهبودی با حدود ۶ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت، روکش و بهسازی آسفالت، اجرا شده است.

شهردار منطقه ۱۷ با بیان اینکه عملیات های فنی و عمرانی ذیل برنامه طرح تحول بیست گانه در ناحیه ۳ نیز اجرا شده است، اظهار کرد: طی اجرای این برنامه، عملیات مرمت و بهسازی معابر در خیابان های ابوذر، اسماعیلی، رهنما، فرزین خانقاه، هدایتی، زاویه منشعب از نعیمی، فاطمی منشعب از شهسوار شمالی، شهسوار جنوبی، کوچه جدی پور با حدود ۳ هزار و ۶۷۰ تن آسفالت، اجرا شده است.

سیفی با اشاره به دیگر عملیات های اجرا شده در حوزه فنی و عمرانی، گفت: از دیگر اقدامات انجام شده طی اجرای این برنامه، مرمت و بهسازی آسفالت حیاط مدارس بوده است که حیاط مدارس نونهالان اسلام، ایثار و بهشت در ناحیه یک، مدارس مدارس نورانی، سالک، رضوان، توحید، حضرت معصومه، سمیه، امام علی، ریحانه الرسول، فردوسی، زینبیه و ناظم البکاء، نشاط و الزهرا در ناحیه ۲ و مدرسه های باجلان و فدک در ناحیه ۳ این عملیات اجرا شده است.

لازم به ذکر است؛ قبل از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، عملیات جمع آوری انهار فرسوده و قدیمی انجام و احداث کانیور انجام شده است. همچنین در خیابان های مسجد، ببری و زمزم حذف دریچه های زائد انجام شده است.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 48188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =