بهسازی بیش از ۱۶ هزار مترمربع  پیاده‌راه در منطقه ۱۵

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ گفت: ۱۶ هزار و ۵۹۴ مترمربع پیاده‌راه در نواحی هفتگانه بهسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی معاون فنی و عمران منطقه گفت: این عملیات با هدف نگهداشت شهر، تسهیل در عبور عابرین پیاده، بهبود منظر شهری، افزایش مقاومت لایه‌های زیرسازی، بهداشت معابر پیاده از نظر زیست محیطی و افزایش رضایتمندی شهروندان با استفاده از مصالح استاندارد در حال انجام است.  

به گفته وی، به همین سبب خیابان ابراهیمی حد فاصل خیابان شوش تا بوستان خدا کرم، خیابان غلامی حد فاصل شوش تا گلی پور، خیابان مظاهری حد فاصل تکلی تا شوش، خیابان شهید بقایی، شهید رضایی، خیابان صالحی، بزرگراه امام رضا(ع)، خیابان شیرازی و شهید قدیانی، خیابان  شهید موحد دانش و... بهسازی شد.  

روحانی با اشاره به اینکه ناحیه دو با بهسازی ۴ هزار و ۸۲۵ مترمربع بیشترین حجم اجرا را داشته است افزود: طرح بهسازی معابر تا پایان سال در سطح نواحی ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه این اقدام با هدف تأمین رفاه حال شهروندان اجرا شده است، اظهار داشت: شناسایی معابر براساس برنامه‌های تعریف شده حوزه فنی و عمران و بنابر اعلام معتمدین محل و درخواست شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ انجام شده است.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 48238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =