آغاز به کار نمایشگاه فصلی و جشنواره گردشگری منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از برگزاری نمایشگاه و جشنواره گردشگری منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمد حسن فصیح گفت: این نمایشگاه کار خود را با برپایی بیش از ۳۵ غرفه عرضه محصولات سنتی، صنایع دستی و سوغات استانهای مختلف کشور از اواخر دی ماه سال جاری در منطقه ۲۲ واقع در میدان موج و جنب مجتمع آفتاب آغاز نموده و تا پایان سال نیز ادامه دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر فروش و عرضه محصولات استان‌های گوناگون کشور، سیاه چادرهایی از استانهای خراسان جنوبی و کردستان برپا و بازدیدکنندگان با حضور در این نمایشگاه با آداب و رسوم برخی از اقوام ایرانی آشنا می شوند. در این نمایشگاه کلیه اجناس با ۱۵ درصد تخفیف به شهروندان تهرانی فروخته می شود.

فصیح اعلام کرد: در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و آموزشی همراه با مسابقات متنوع برای شرکت کنندگان و همچنین نقاشی و گریم کودکان نیز بصورت رایگان برگزار می شود.

وی یادآور شد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته در برگزاری جشنواره های محلی و منطقه ای در منطقه ۲۲ و استقبال مردم از آنها می توان به این مهم اشاره کرد که نمایش ها و نمایشگاه های محلی و منطقه ای موجب پیوندی عمیق میان مردم و صمیمیت بیشتر اقوام با یکدیگر می‌شود.

انتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 48289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =