ورزشکاران منطقه یک در دور فرامنطقه ای قهرمان شهر ۲ درخشیدند

کسب ۶ مدال طلا و برنز بخش تیمی و انفرادی در بین مناطق ۲۲گانه از آن بانوان و آقایان ورزشکار منطقه یک شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات قهرمان شهر ۲ در ۲۰ رشته دارت، بومی محلی، آمادگی جسمانی، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و .... بصورت انفرادی و تیمی در بین ورزشکاران آقا و خانم در ۳ مرحله از خرداد ماه سال جاری در دور محله ای با ثبت نام ۵۵ هزار ورزشکار آغاز و نفرات برتر محلات به تعداد یک هزار و ۸۳۶ نفر به دور منطقه ای راه یافته و در ادامه ۲۳۵ ورزشکار منتخب جهت رقابت در دور فرامنطقه ای مناطق ۲۲گانه راه یافتند.

وی افزود: در طی هفته گذشته بانوان و آقایان ورزشکار این منطقه در مسابقات قهرمان شهر ۲ در بین مناطق ۲۲گانه در رشته های دارت، بومی محلی، آمادگی جسمانی و بدمینتون ۶ مدال طلا و برنز و ۲ مقام تیمی را از آن خود کردند.

رودکی تصریح کرد: در بخش انفرادی این مسابقات بانوان در رشته آمادگی جسمانی ماندانا زینعلی مدال طلا انفرادی، رشته دارت سمانه علی پور و زهره پاکخو  با کسب دو مدال طلا و قهرمان تیمی ، رشته بومی محلی هستی مسیبی و ملینا بیات با کسب ۲ مدال طلا و قهرمان تیمی شدند.

او خاطر نشان کرد: در بخش آقایان پیشکسوت رشته بدمینتون نیما صالحی در بخش انفرادی مدال برنز کسب کرد و تیم های والیبال آقایان به دور نهایی راه یافتند و تیم فوتبال گل کوچک نیز به دیدار رده بندی راه یافتند و این مسابقات تا ۱۷ بهمن ماه ادامه دارد.
 

ورزشکاران منطقه یک در دور فرامنطقه ای قهرمان شهر ۲ درخشیدند

ورزشکاران منطقه یک در دور فرامنطقه ای قهرمان شهر ۲ درخشیدند

۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: 48423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =