بوستان‌های منطقه ۱۹ با نصب ۶۰ پایه چراغ روشن‌تر شد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: با نصب ۶۰ پایه چراغ روشنایی ۶ متری کم‌مصرف، سیستم نور، روشنایی و ایمنی تقویت و بوستان‌ها روشن‌تر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به ایمن سازی بوستان ها در قالب طرح تحولی بیست گانه خدمت بیان کرد: در همین راستا بهسازی و نوسازی امکانات بوستان های نواحی یک و سه بعد از عملیات شناسایی نقاط کور و تاریک، عملیات نصب پایه چراغ ها انجام و در ادامه لامپ های پرنور و کم مصرف بر روی این پایه ها قرار می گیرند.

وی ادامه داد: با نصب این پایه چراغ ها در بوستان های امام علی (ع) در ناحیه یک و نسترن، امام خمینی(ع) ناحیه سه ایمنی و روشنایی تأمین و ارتقا یافته است.

به گفته این مسئول زیباسازی سیما و منظر شهری، تأمین نور مناسب و روشنایی بوستان ها به دلیل ایجاد نشاط، شادی و سهولت در رفت و آمد شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

فرهادی با تأکید بر احصاء نواقص احتمالی و موارد الزامات Hse در روشنایی معابر و بوستان ها از رفع خاموشی برج های نوری و ۴۰ پایه چراغ بوستان های نرگس، ۲۲ بهمن، شریعتی، شقایق، مرجان، شادی و ... در نواحی پنجگانه خبر داد.

شهردار منطقه یادآور شد: این منطقه ۷۱ بوستان در سطح حوزه استحفاظی داراست که با توجه به زیبایی منحصر به فرد آنها، پذیرای خیلی از شهروندان است.

انتهای پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 48530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =