برپایی جشن میلاد همای رحمت در اماکن متبرکه و مراکز فرهنگی و هنری منطقه ۱۹

مراسم جشن خجسته میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر در مساجد شاخص و سرای محلات منطقه ۱۹ همزمان با شب ولادت همای رحمت برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن ۱۳ رجب و گرامیداشت مقام پدر جشن های باشکوهی در مساجد و امام زادگان متبرکه این منطقه برگزار می شود.

به گفته این مسئول روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه جشن ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) ساعت ۱۴:۳۰ در آستان مقدس امام زاده سه برادران و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله نعمت آباد خیابان نور همراه با سخنرانی در خصوص فضائل اخلاقی، شأن و منزلت حضرت علی (ع) و مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) در وصف مولای متقیان تدارک دیده شده است.

همچنین در امام زاده علی اکبر (ع) و مساجد شاخص منطقه برنامه های مختلف سخنرانی، مولودی خوانی، قرائت زیارت امین الله و برنامه های فرهنگی با حضور اقشار مختلف شهروندان برگزار می شود.

اخگر پور تصریح کرد: این جشن ها با هدف آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) و همچنین ضرورت بهره گیری ازسیره و منش امیرمومنان و ترویج ارزش های معنوی و اسلامی برپا می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: مراسم معنوی اعتکاف همزمان با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رجب و میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) ویژه دانش آموزان پسر، پنجم تا هفتم بهمن ماه در محله نعمت آباد مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ناحیه سه همراه با قرائت قرآن، برنامه های ویژه و جذاب جنگ شبانه، مسابقات گروهی، اجرای نمایش و پخش انیمیشن اجرا می شود که علاقمندان برای ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۰۳۷۴۲۲۷۷۶ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام /

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 48587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =