پروژه احداث ساختمان اداری پایانه معین آغاز شد

شهردار منطقه ۱۱ از آغاز پروژه احداث ساختمان اداری در پایانه مسافربری معین با هدف عمل به سرفصل‌های طرح تحول بیست‌گانه خدمت در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به آغازبه‌کار پروژه احداث ساختمان اداری در پایانه مسافربری معین گفت: احداث این ساختمان که از جمله اقدامات شاخص منطقه در عمل به سرفصل‌های طرح تحول بیست‌گانه خدمت است، از اوایل دی‌ماه سال جاری آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود دی‌ماه سال آینده به پایان برسد.

موسوی درباره هدف از اجرای این پروژه توضیح داد: با توجه به نبود مکان اداری مناسب و مستقل برای اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه و فضای استراحت مناسب برای رانندگان، احداث این ساختمان با هدف استقرار نیروهای اداری و نظارت بر سیستم حمل‌ونقل عمومی در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین بیان کرد: با حضور این کارکنان و رسیدگی و نظارت بر عملکرد ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در سطح منطقه، شرایط لازم برای بهبود عملکرد حمل‌ونقل عمومی فراهم می‌شود و امیدواریم پس از شهروندان بتوانند به بهترین شکل ممکن و با نظارت دقیق عوامل اجرایی، سفر درون‌شهری مطمئن و آرامی داشته باشد.

بر اساس این گزارش، قسمت‌های مختلف این ساختمان اداری به متراژ ۳۰۰ مترمربع شامل، سالن اداری اتوبوسرانی، سالن اداری تاکسیرانی، محل استراحت رانندگان اتوبوس، نمازخانه برادران، نمازخانه خواهران و سرویس بهداشتی (۲ چشمه) خواهد بود.

از دیگر اقدامات ترافیکی برای توسعه و ساماندهی این پایانه واقع در میدان راه‌آهن، شامل ساماندهی مسیر و ایستگاه‌های اتوبوس فیدر، محدوده کوچه خواجه‌دهی و شهرداری با ایجاد ۲ سرپناه و دو ایستگاه، ساماندهی ورود و خروج و دپوی اتوبوس‌های بی‌آرتی پایانه معین، احداث پایانه و ایستگاه تاکسی و محل دپو در شمال پایانه معین، مناسب‌سازی همه مسیرهای پیاده‌روی پایانه معین و اجرای مانع ویلچر رو برای ایمنی تردد عابران، احداث جدول به طول ۱۲۰۰ متر، احداث سنگفرش به متراژ ۲۲۰۰ مترمربع و ساماندهی مسیر بی‌آرتی کوچه خواجه‌دهی که با جداکننده میانی از مسیر خودروهای پارکینگ کرمانیان جدا شد، است که به انجام رسیده و در خدمت شهر و شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 48635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =