ارزیابی ایمنی ۱۵۴ ساختمان بلندمرتبه منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ اعلام کرد که از زمان آغاز اجرای طرح ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه منطقه، وضعیت ایمنی ۱۵۴ ساختمان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی در نشست فصلی ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل منطقه که با هدف بررسی موضوعات ایمنی و مدیریت بحران و نیز پیگیری وضعیت ساختمان‌های ناایمن تشکیل شده بود؛ گفت: پروژه‌های بلند مرتبه‌سازی به دلیل افزایش جمعیت، توسعه شهرها و همچنین مهاجرت افراد به شهرهای بزرگ روز به روز رو به افزایش هستند و به دلیل این که این پروژه های عمرانی در درون شهرها و در تماس مستقیم با مردم شهر هستند؛ از لحاظ شناسایی، ارزیابی و مدیریت خطرهای HSE از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

ایرج عظیمی رییس ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۲ در ادامه با اعلام شناسایی و رتبه بندی ساختمان‌ها به لحاظ شرایط بحرانی، پرخطر و ...  افزود: پروژه ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه منطقه از ماه‌های گذشته آغاز شده و ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مسکونی و تجاری بلندمرتبه منطقه در برابر چهار مخاطره آتش‌سوزی، زلزله، فرونشست و فروریزش زمین، مورد رصد کمیته ۷ نفره ستاد مدیریت بحران منطقه قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۳۰ ساختمان بلندمرتبه شناسایی شده که این اقدام با مشارکت دستگاه‌های مسئول در بحث ایمنی ساختمان در سطح منطقه اجرایی شده و تا به امروز از این تعداد ساختمان شناسایی شده ۱۵۴  مورد بازدید در این خصوص صورت گرفته و در سامانه تحلیل اطلاعات مکانی بارگذاری شده و ۷۶ ساختمان دیگر نیز در نوبت بررسی قرار دارد.

انتهای پیام/
 

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 48734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =