برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه۹

شهردار منطقه ۹ از برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه شهروندان در مدارس و مساجد این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به بروز آسیب‌های اجتماعی و لزوم برنامه‌ریزی برای رفع معضلات فردی و خانوادگی، شهرداری منطقه۹ نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی اقدام می‌کند.

وی افزود: به این منظور کارگاه های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با هدف بررسی و رفع مشکلات در زمینه‌های مختلفی همچون ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی برگزار می شود.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: معرفی آسیب‌های اجتماعی نوپدید، کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی از جمله موضوعات مطرح شده است که تاکنون کارگاه آموزشی مذکور در مدرسه دخترانه سرآبادانی و مسجد موسی بن جعفر(ع)  برگزار شده است.

مرتضوی ابراز امیدواری کرد که با ارائه اقدامات پیشگیرانه و حمایتی در قالب برگزاری این کارگاه‌ها، موجبات ارتقاء آگاهی شهروندان و بهبود سطح کیفی زندگی شهروندی را فراهم کرد و مانع از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه شد.

لازم به ذکر است کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط شهرداری منطقه ۹ با همکاری سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی تا پایان سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 48763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =