غرس نهال در سه بوستان شهید حججی، رازی و دامپزشکی

شهردار منطقه ۱۱ از برپایی آیین کاشت نهال به یاد و نام ۲۴هزار شهید تهرانی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ضمن پاسداشت یاد و نام شهدا از برپایی آیین کاشت نهال به یاد ۲۴ هزار شهید تهرانی در سه بوستان این منطقه خبر داد و گفت: در آستانه برپایی کنگره ۲۴ هزار شهید تهرانی، این اقدام در شهر تهران و منطقه ۱۱ به اجرا درآمد.

موسوی با اشاره به بوستان‌های این منطقه که در آنها این آیین برپا شد، ادامه داد: سه بوستان شهید حججی، رازی و دامپزشکی به طور هم‌زمان این آیین به اجرا درآمد که در بوستان شهید حججی، این اقدام با همرانی مادران بزرگوار شهدا به انجام به انجام رسید.

بر اساس این گزارش، غرس نهال به یاد ۲۴ هزار شهید تهرانی، روز گذشته، یکشنبه، ۸ بهمن در منطقه ۱۱ با حضور شهردار منطقه و مدیران شهری منطقه به صورت نمادین در بوستان رازی با کاشت نهال مثمر به انجام رسید؛ همچنین آیین کاشت تعدادی نهال به نیت ۲۴ هزار شهید پایتخت در بوستان شهید حججی با حضور شهردار ناحیه، مسئول فضای سبز ناحیه ۴ و مدیریت محله عباسی برگزار شد.

در این برنامه، مادران شهید مباحی و بارگیر حضور داشتند و نسبت به کاشت دو نهال به نیت دوشهید بزرگوار اقدام کردند. در ادامه، گروه سرود آوای بصیرت سرای محله عباسی به اجرای برنامه در مراسم پرداخت.

انتهای پیام/

۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 48882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =