تا تابستان آینده ۳۶ هزار مترمربع به فضای نمایشگاهی شهر آفتاب اضافه می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: در حال اضافه کردن ۳۶ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به شهر آفتاب هستیم.

عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، گفت: براساس تقویمی که توسط مجموعه شهر آفتاب طراحی شده است، قرارداد بالغ بر ۴۲ مورد از پیشنهاداتی که به مجموعه شهر آفتاب ارائه شدند بسته شده است. عمده آنها سال‌ها در شهر آفتاب برگزار شده بودند و با سایر نمایشگاه‌های استان‌های همجوار تقارن و تداخل نداشتند، به طوری‌که زمان آنها مشخص شده است. 

وی با بیان اینکه سایر نمایشگاه‌ها هم در پی تفاهم میان معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و سازمان توسعه تجارت به عنوان متولی صنعت نمایشگاه کشور براساس تقویم مشترکی که برای استان تهران بسته می‌شود به عناوین نمایشگاه افزوده خواهد شد، افزود: قرار بر این بوده که تفاهم موردنظر در دی ماه نهایی شود اما در حال حاضر ما به‌ نیمه بهمن ماه رسیده‌ایم و علی‌رغم اینکه معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران تفاهم‌نامه را امضا کرده و تفاهم فرستاده شده، از طرف سازمان توسعه و تجارت امضا نشده است.

تقدسی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال اضافه کردن ۳۶ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی هستیم که حداکثر تا نیمه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، مطرح کرد: کار اجرایی سالن‌های جدید در یک مقطع زمانی به دلایل مشکلات مالی و... متوقف شده بود که حل و فصل شد و کار اجرایی سالن‌های جدید در حال انجام است.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در ادامه گفت: پس از اعلام نهایی توافق میان سازمان توسعه تجارت به نمایندگی از وزارت صمت و معاونت مالی و اقتصادی شهرداری به نمایندگی از شهرداری تهران مهم‌ترین نمایشگاه‌هایی که در شهر آفتاب برگزار خواهند شد شامل نمایشگاه گردشگری، ایران پلاس و ... خواهد بود.

وی در پایان افزود: آنچه مهم است استفاده بهینه از زیرساخت‌های نمایشگاهی کشور برای معرفی توانمندی‌های صنایع و توسعه دیپلماسی اقتصادی در سطح ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: 49053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =