خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان اجتماعی در روزهای سرد زمستان 

همزمان با برودت هوا و بارش نزولات جوی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از ارایه خدمات ویژه به آسیب‌دیدگان اجتماعی در این روزهای سرد زمستانی منطقه به این افراد خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی با تاکید بر ارایه خدمات‌رسانی مدیریت شهری منطقه در روزهای سرد زمستانی به افراد آسیب‌دیده گفت: اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه۲۲ به شکل ویژه در این روزهای سرد سال به بی خانمان ها و کارتن خواب ها خدمات رسانی ویژه می کند.

وی افزود: هم اکنون مددسرای آفتاب نیلوفری ویژه اسکان بانوان بی خانمان، کارتن خواب ها و آسیب دیدگان اجتماعی در حاشیه جنوبی بوستان جنگلی چیتگر منطقه۲۲ ارائه خدمات دارد.

خداوردی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده افراد بی خانمان برای در امان ماندن از سرما می توانند با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا همکارانم در گشت‌های فوریت های اجتماعی اقدام به ساماندهی این افراد آسیب دیده کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: ظرفیت این مددسرا ۱۳۰ نفر است و بانوان بی سرپناه که به این مرکز انتقال داده می شوند از امکانات رایگان این گرمخانه و برخورداری از سه وعده غذایی، خدمات بهداشتی، پوشاک و ... بهره‌مند می شوند.
انتهای پیام//

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 49059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =