دستاوردهای رویداد ریحان‌شهر برای پایتخت

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران دستاوردهای رویداد ریحان‌شهر را تشریح کرد.

مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به اینکه رویداد ریحان شهر در ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور کنشگران و فعالان حوزه زنان و خانواده به ویژه شرکت کنندگان دوره های قبلی و مجریان طرح های گذشته وارد فصل سوم شد، گفت: این رویداد در راستای بررسی ایده ها و تبدیل آن ها به طرح های اجتماع محله محور، تشکیل تیم ها توسط مجریان و همچنین شناخت دقیق مسائل زنان و خانواده در محلات پایتخت برگزار شده است.

وی افزود: در ادامه روند کار، جلسات توجیهی به صورت منطقه‌ای و یا ناحیه ای هم برگزار و کنشگران و فعالان اجتماعی و الزامات اجرایی ریحان شهر اعلام شده است. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر جلسات راهبری و بررسی طرح ها، داوری و تدوین شرح خدمات مقدماتی مناطق ۲۲ گانه در حال انجام است و مقرر شده است که ضمن تشکیل کمیته داوری، طرح های نهایی انتخاب و مورد حمایت قرار گیرند.

مریم اردبیلی در خصوص دستاوردهای دو دوره گذشته رویداد ریحان شهر مطرح کرد: شناسایی فعالان محلات شهر تهران، تدوین شاخص های داوری، تهیه کتاب، مشاوره و منتورینگ ۲۹ طرح در رویداد اول و ۷۰ طرح در رویداد دوم، حمایت از ۱۴ طرح در دوره نخست و ۳۷ طرح در فصل دوم و در نهایت برگزاری دوره آموزشی ارتقای مشارکت های اجتماع محور زنان از جمله دستاوردهای این رویداد در دوره های گذشته بوده است.

انتهای‌ پیام/

۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 49111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =