اجرای طرح‌های موضوعی برای ارتقاء کیفیت خدمات شهری در منطقه یک تهران

نیازهای شهر برای رسیدن به شهری مطلوب و زیست‌پذیر در قالب طرح‌های موضوعی تعریف و با هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و حرکت جهادی همه مدیران شهری منطقه، در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، حسین بیاتانی مشاور اجرایی شهردار و مسئول ستاد ناحیه محوری شهرداری این منطقه گفت: ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به شهروندان از مهمترین برنامه های مدیریت شهری است بر همین اساس با توجه به آسیب شناسی به عمل آمده در سطح نواحی طی یک سال گذشته، اجرای طرح های موضوعی ضروری به نظر رسید و بر اساس آن طرح های ویژه موضوعی با عناوین معضلات شناسایی شده و پس از اولویت بندی با ظرفیت نواحی به اجرا گذاشته شده است.

 وی افزود: تا کنون ۶ طرح موضوعی با عنوان ایمن سازی معابر و جمع آوری زوائد فیزیکی، پاکسازی و ساماندهی زمین های بایر، مرمت و رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس، حصارکشی ساختمان های در حال ساخت، جمع آوری صندلی ها و سایه بان های غیر مجاز، جمع آوری کیوسک‌های تلفن بلااستفاده و فرسوده از ابتدای آذر ماه در دستور کار نواحی قرار گرفته است.

بیاتانی تصریح کرد: بازپیرایی و واکاری نهال در باغچه های مقابل منازل در معابر شهری از دیگر طرح هایی است که با هدف توسعه فضاهای سبز شهری در قالب طرح موضوعی به اجرا می رسد.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 49146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =