معابر منطقه ۱۹ با فضاسازی گسترده محیطی رنگ و بوی بهار انقلاب گرفت

همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با فضاسازی گسترده محیطی، معابر و میادین منطقه ۱۹ با ریسه‌های پارچه‌ای و پرچم ایران آذین‌بندی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست از فضاسازی شهری و آذین بندی معابر و میادین این منطقه به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی به همت اداره زیباسازی خبر داد و گفت: در راستای جلوه بخشی هرچه بیشتر به هویت ملی و میهنی در این ایام میادین و معبر های اصلی با بیش از ۵ هزار متر طول ریسه پرچمی ایران و الوان رنگ و بوی بهار انقلاب گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۴۶۰ تخته پرچم های ایران در پل های سواره رو منطقه به اهتزاز در آمده افزود: علاوه بر این ۲۰۰ پرچم بزرگ نیز بر روی دستک پایه چراغ های بزرگراه شهید تندگویان، شهید کاظمی و شهید هاشمی منتهی به حرم مطهر امام راحل نصب شده است. ضمن اینکه پرچم های کوچک ایران نیز در بین پرچم های بزرگ واقع در این بزرگراه ها نصب شد.

به گفته این مسئول در راستای فضاسازی محیطی برای جشن های چهل‌ و پنجمین فجر انقلاب اسلامی چهار ابر پرچم کشور عزیزمان ایران بر روی ساختمان های نواحی به اهتزاز در آمد.

انتهای پیام/

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 49209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =