برپایی جشن‌های خانواده بزرگ ایران در میادین و محلات شمال تهران 

ویژه‌برنامه های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان جشن خانواده بزرگ ایران  در ۸ نقطه و میدان اصلی منطقه یک اجرا می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری این منطقه، اظهار کرد: جشن های خانواده بزرگ ایران با هدف تعظیم و تعمیق شعائر دینی و ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی و تبیین ارزش ها و گفتمان انقلاب اسلامی و بسط و تقویت پویش های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میادین و محلات شمال تهران برگزار می شود.

وی افزود: آیین نکوداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از ۱۵ آیتم اجرایی و با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، آئینی و... در منطقه یک در حال انجام است که با توجه به مصادف بودن آن با عید بزرگ مبعث حضرت رسول (ص)به صورت ویژه به اجرا می رسد.

رودکی تصریح کرد: ایستگاه های فرهنگی در ۸ نقطه از میادین اصلی سطح منطقه از جمله میدان تجریش، بلوار اندرزگو، میدان نوبنیاد، میدان ولنجک، میدان امامزاده قاسم (ع)، میدان دارآباد، بلوار مژدی، مجتمع قائم و میدان ازگل بر پا می شود.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ویژه برنامه های فرهنگی از قبیل زنگ انقلاب، بازدید و تکریم از خانواده معظم شهدای انقلاب، برپایی کاروان شادی سیار جهت اجرای برنامه های متنوع و با نشاط، اجرای سرودهای میدانی ،توزیع اقلام فرهنگی، مسابقات میدانی از برنامه های اجرایی است.

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه یک، برگزاری آیین گل بانگ الله اکبر و نورافشانی در شب ۲۲بهمن، تبلیغات شهری و فضا سازی مجموعه ها و ساختمانهای اصلی شهرداری منطقه یک، برپایی مراسم شب خاطره، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، تولید محصولات فرهنگی شامل پادکست، موشن، کلیپ و اجرای آن در فضای مجازی متعلق به محلات ۲۷ گانه، برپایی نشست های تبیینی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد، برگزاری پویش کتاب و کتابخوانی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم به نیت شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) را از دیگر اقدامات اجرایی در این ایام دانست.

رودکی گفت: برپایی استیج فرهنگی و موکب پذیرایی در محل مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن، برپایی پردیس فرهنگی - آموزشی با موضوعاتی همچون کارآفرینی، بانوان، سلامت، ورزش، آموزش کودک و نوجوان، سرگرمی و … در روز ۲۲ بهمن از دیگر اقدامات اجرایی است.

انتهای پیام/

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 49220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =