۲۵ هزار متر آذین‌بندی به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲ در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات این منطقه به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۲ از ۲۵ هزار متر آذین‌بندی نوری و پارچه‌ای در محلات این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: به منظور گرامیداشت ایام خجسته دهه فجر، اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به فضاسازی و آذین بندی میادین اصلی و معابر، بزرگراه ها، پل ها، محلات منطقه و ساختمان های اداری منطقه و نواحی ۴ گانه کرد.

وی افزود: میادین، خیابان ها و تقاطع های محدوده با ۲۵ هزار متر آذین بندی نوری و پارچه ای و نصب دو المان نوری  فضاسازی شد. پرچم های  ایران در ابعاد مختلف و همچنین به صورت داربستی بر روی نرده ها به ابعاد یک در ۴ متر و پرچم های رفیوژ میانی نصب و ۲۰ طرح فرهنگی مرتبط با این ایام اکران شده است. ۷ هزار متر مربع از المان ها و جداول محور ها نیز رنگ آمیزی و زیباسازی شده است.  

وی ایام الله دهه فجر را  یکی از شاخص‌ترین مناسبت‌های ملی و انقلابی ایران دانست و یادآور شد: همه ما به عنوان میراث داران انقلاب وظیفه داریم تا این ارزش‌ها را با تصویرسازی و تداعی خاطرات شیرین روزهای پر التهاب انقلاب برای شهروندان و نسل جدید روایت کنیم.

انتهای پیام/

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
کد خبر: 49245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =