جمع‌آوری معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان‌ در شرق پایتخت

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای طرح‌های جمع‌آوری معتادین متجاهر و افراد بی‌خانمان گفت: در طول هفته گذشته ۱۰۱ معتاد متجاهر و افراد بی‌خانمان از نقاط مختلف این منطقه جمع‌آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره به اجرای طرح های ضربتی جمع آوری معتادین متجاهر و افراد بی خانمان سطح منطقه گفت:  این طرح در راستای شناسایی، جذب و انتقال افراد آسیب دیده اجتماعی، همچون افراد بی خانمان، معتادین متجاهر و در راه ماندگان توسط مرکز خدمات اجتماعی منطقه با بهره گیری از توان، ظرفیت و امکانات منطقه بصورت شبانه روزی در حال اجرا است.

وی افزود: در اجرای این طرح در هفته گذشته تاکنون تعداد ۱۰۱ نفر از معتادان متجاهر با مشارکت کلانتری محدوده جمع آوری و جهت انجام غربالگری به مرکز بازپروری منتقل شدند. همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در سطح منطقه، به صورت آماده باش خواهند بود تا در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان و کارتن خواب، این افراد را به مراکز اسکان موقت و دائمی منتقل کنند. شهروندان نیز برای مشارکت در این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و اعلام زمان و مکان حضور کارتن خواب‌ها در فعالیت شناسایی و ساماندهی آنها همکاری کنند.

انتهای پیام/

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 49403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =