جلوگیری از برق‌دزدی و قطع انشعابات غیرمجاز توسط دستفروشان

شهردار منطقه ۱۱ در نشست ویژه با رئیس اداره برق منطقه‌ای فارابی از هماهنگی و هم‌افزایی‌ها با آن اداره در مورد ساماندهی دستفروشان در ماه‌های پایانی سال خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز، چهارشنبه، ۱۸ بهمن‌ماه، نشست ویژه برای رسیدگی به موضوعات مشترک میان شهرداری و اداره برق با حضور سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه، سعیداله قاسمی، رئیس اداره برق منطقه‌ای فارابی و برخی مدیران این اداره به همراه معاونان و شهرداران نواحی منطقه ۱۱ در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

در این نشست سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت هماهنگی و هم‌افزایی میان همه دستگاه‌ها برای ساماندهی دستفروشان این منطقه به‌ویژه در ماه‌های پایانی سال گفت: منطقه ۱۱ به عنوان منطقه مرکزی شهر تهران در روزهای پایانی سال، به‌شدت با موضوع دستفروشی و اختلال در انضباط شهری دست‌به‌گریبان است و برای رسیدگی به این موضوع، نیاز به هماهنگی‌ها و همکاری با دیگر دستگاه‌هاست.

موسوی، انشعابات غیرمجاز برق توسط دستفروشان را از مهم‌ترین موضوعات مشترک بین شهرداری و اداره برق برشمرد و افزود: با قطع این انشعابات هم از بیت‌المال سوءاستفاده نمی‌شود هم کمک شایانی به جلوگیری از دستفروشی خواهد شد.

وی سپس با اشاره به برنامه‌های این منطقه برای نوسازی بافت فرسوده بیان کرد: از آنجا که، مدیریت شهری در منطقه به طور جهادی و با برنامه‌ای جدی به دنبال نوسازی است، موضوعاتی چون جابه‌جایی تیرهای چراغ برق ورودی کوچه‌ها و برداشتن تیرهای بدون استفاده و بررسی حفاری‌های اداره برق در دستور کار این برنامه قرار دارد که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، این موارد به انجام خواهد رسید.

نوسازی و رنگ‌آمیزی شالترهای برق، تأمین روشنایی معابر و افزایش امنیت در سطح منطقه و... از دیگر موضوعات طرح‌شده در این جلسه بود که درباره آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

گفتنی است در هفته گذشته با پیگیری‌های شهرداری منطقه ۱۱ با اداره برق منطقه‌ای فارابی، بعد از ۱۰ سال با نصب کنتور برقی که پیشتر به سرقت رفته بود، روشنایی به میدان حر بازگشت و جان تازه‌ای گرفت.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر: 49473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =